Круглий стіл "Ідеї Нової української школи в педагогічній спадщині" В.О. Сухомлинського та "Директор - ключова фігура освітнього середовища"

5.0

Круглий стіл "Ідеї Нової української школи в педагогічній спадщині" В.О. Сухомлинського та "Директор - ключова фігура освітнього середовища".

За "Круглим столом" в науково-педагогічній бібліотеці зібралися освітяни, яким небайдужі погляди В.О. Сухомлинського.

Приймав організаторів Констянтин Картузов (директор бібліотеки):

- Мілєйко Ольга Олексіївна - завідувач навчально-методичної лабораторії управління розвитку регіональної освіти МОІППО.

- Ляхова Валентина Петрівна - старший викладач кафедри педагогіки, психології, менеджменту освіти МОІППО.

- Деміракі Тетяна Валентинівна - методист МОІППО.

А також інших спікерів та освітян з Миколаївщини.

 Вони розповіли не тільки про свій досвід в галузі освіти по-новому, але й провели зв'язок між реформаторською школою та ідеями, напрацюваннями, духовністю від В.О. Сухомлинського.

Трьома основними педагогічними поглядами В.О. Сухомлинського по відношенню до дитини розповіла Наталя Миколаївна Чуніхіна:

 - "Лихо багатьох вчителів у тім, що вони вимірюють і оцінюють духовниц світ дитини тільки оцінками і балами, поділяють всіх учнів на дві категорії у залежності від того, чи вчать, чи не вчать діти уроки". В.О. Сухомлинський.

Система вихованням, в основі якої лежить оцінка тільки позитивних результатів, приводить надзвичайно рідко до психічних зривів, до появи "важких" підлітків.

Сухомлинський вважав, що колектив - це завжди ідейне об'єднання, що має визначену організаційну структуру, чітку систему взаємозалежностей, співробітництва, взаємодопомоги, вимогливості, дисципліни і відповідальності кожного за всіх і всіх за кожного.

"Виховання без покарання - це не вузько шкільна справа, - говорив В.О. Сухомлинський. - Це одна з найважливіших проблем... Перебудови суспільства, його найтонших і найскладніших сфер - людської свідомості, поводження, взаємин".

І якщо в масовому масштабі, у всіх школах зробити це неможливо, те не тому, що виховання без покарань неможливо, а тому, що багато вчителів не уміють виховувати без покарань.

"Якщо ви хочете, щоб у нашій країні не було злочинців... - виховуйте дітей без покарань".

Мілєйко Ольга Олексіївна (завідувач навчально-методичної лабораторії управління розвитку регіональної освіти МОІППО) зробила акцент зробила акцент на тому, що не потрібно забувати й директорів.

Її доповідь про те, що "директор - ключова фігура освітнього середовища" (за книгами В. Сухомлинського "Розмова з молодим директором" та "Павлинська середня школа" та зв'язок із сучасністю") була продуктивною та мала сенс для того, щоб усі освітяни бажали використовувати книги В.О. Сухомлинського.

Завдяки таким зустрічам маємо змогу не тільки обговорити, але й освітянською спільнотою, приймаючи спільне рішення, дати старт вдосконаленим ідеям розвитку "Сучасної Нової Школи", взаємодіючі з поглядами В.О. Сухомлинського.

По закінченню круглого столу виступила Тетяна Макаронова (журналіст) з ідеєю впровадження "Інтелектуальних ігор" - як засіб не тільки навчитися швидко реагувати та відповідати, але й об'єднуючись налаштовуватись на позитив.

Фото та відео зйомку проводила керівник гуртка "Студія Журналістики - Школа Життя" ЗОШ №26  Антоненко Н.М.

В подальшому сподіваємося, що такі зустрічі відбуватимуться регулярно, а погляди В.О. Сухомлинського перейдуть в "Освітянський Кодекс".

Подiлитися:

Пока нет комментариев

Написати коментар:
captcha
Новий розвиток сучасної української освіти
Валерий Жидков



Круглий стіл "Ідеї Нової української школи в педагогічній спадщині" В.О. Сухомлинського та "Директор - ключова фігура освітнього середовища"